Wij versturen altijd een week van te voren een reminder om u aan uw afspraak te herinneren. Wij vragen daarom bij de eerste afspraak uw email adres. Mocht u een nieuw emailadres hebben, wilt u dan zo vriendelijk zijn om dit aan ons door te geven?
Afspraken dienen 24 uur van te voren geannuleerd te worden, anders zijn wij genoodzaakt de gereserveerde tijd / kosten in rekening te brengen.
Ma | 08.00 tot 13.00 en 14.00 tot 17.00 uur |
Di | 08.00 tot 13.00 en 14.00 tot 17.00 uur |
Wo | 08.00 tot 13.00 en 14.00 tot 17.00 uur |
Do | 08.00 tot 13.00 en 14.00 tot 17.00 uur |
Vr | 08.00 tot 13.00 en 14.00 tot 17.00 uur |
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.